Despre mine

Fotografia mea
O(rosanu) M(arius). Dupa initialele numelui, s-ar putea afirma ca sunt ... OM! Un OM obisnuit, un OM intre oameni! Apreciat de unii si contestat de altii, in egala masura. Apreciat acum si contestat de aceleasi persoane mai tarziu. La fel de valabil si viceversa! Un OM care face cu pasiune tot ceea ce face (bine sau rau!) si primeste de la cei din jur cu aceeasi pasiune. Un OM dependent prea mult de succese si de aprecierea celor din jur, care se regaseste greu in cazul unui esec sau al nerecunostintei celor pentru care munceste sau pentru care traieste. Un OM relativ bun si altruist (in general), dar foarte exigent cu el insusi si cu cei din jur!

sâmbătă, 14 iunie 2014

Sejur 2014

Mereu m-au discutat ”prietenii” ca imi fac vacantele (concediile) in Dubai, Tunisia si in alte zone pe care nici pe harta nu stiu bine sa le localizez! De aceea anul acesta vreau sa fiu transparent si va anunt ca imi voi face concediul in ...
... Romania! Mai mult, va solicit tuturor sprijinul sa ma ajutati sa am un concediu reusit, placut, relaxant! Stati, nu va speriati!!! Nu va solicit ajutor financiar! Bani are Orosanu suficienti, ca doar e mare lider si a ”furat” ani de-a randul cotizatiile membrilor! Va solicit sprijin cu ... sfaturi si informatii!

Am certitudinea ca fiica mea, Anamaria, va trece cu brio de BAC si in iulie va merge la Cluj sa se inscrie la UBB. Intre momentul inscrierii si cel al afisarii rezultatelor si confirmarii locului exista o perioada de 5-7 zile (de emotii si stres!), motiv pentru care m-am gandit sa vizitam (eu, sotia si fiica) frumoasa noastra tara.
In lipsa de ocupatie in acest week-end am alcatuit un potential traseu (cca. 1.000 km):
Cluj Napoca - Turda - Alba Iulia - Geoagiu Bai (castrul roman Germisara) - Deva - Hunedoara (Castelul Corvinilor / Huniazilor) - Hateg - Sarmizegetusa (Ulpia, dar sper si Regia) - Anina (de fapt Cheile Minisului si Cascada Bigar) - Baile Herculane - Dubova / Orsova (Cazanele Dunarii) - Targu Jiu (operele lui Brincusi) - Horezu (ceramica, pesteri) - Izvoru rece - Polovragi (sper si Pestera Muierilor) - Novaci - Ranca (si in continuare toata Transalpina) - Cluj Napoca.
Astept din partea cunoscatorilor zonei recomandari, propuneri, sfaturi, avertizari, atat in privinta obiectivelor turistice de interes, cat si referitor la starea drumurilor si privind eventuale unitati de cazare decente si convenabile.
Durata acestui sejur va fi deci de 5-7 zile, bugetul alocat pentru transport este de 450-500 lei (maxim 1.000-1.200 km cu autoturismul personal), iar bugetul pentru cazare nu trebuie sa fie mai mare de 80-100 lei/noapte camera tripla (sau dubla cu pat suplimentar). Nu suntem pretentiosi la cazare, dar dorim totusi baie in camera si ... curatenie!
Puteti vizualiza traseul conceput cu ajutorul Map Creator printr-un simplu click pe link-ul urmator:
Start at: Cluj-Napoca, Romania. Arrive at: Cluj-Napoca, Romania.: de la Cluj Napoca la Dunare si retur!
Multumesc anticipat pentru sugestii! Pana pe data de 10 iulie am tot timpul sa modific planul initial! ;)

Niciun comentariu: