Despre mine

Fotografia mea
O(rosanu) M(arius). Dupa initialele numelui, s-ar putea afirma ca sunt ... OM! Un OM obisnuit, un OM intre oameni! Apreciat de unii si contestat de altii, in egala masura. Apreciat acum si contestat de aceleasi persoane mai tarziu. La fel de valabil si viceversa! Un OM care face cu pasiune tot ceea ce face (bine sau rau!) si primeste de la cei din jur cu aceeasi pasiune. Un OM dependent prea mult de succese si de aprecierea celor din jur, care se regaseste greu in cazul unui esec sau al nerecunostintei celor pentru care munceste sau pentru care traieste. Un OM relativ bun si altruist (in general), dar foarte exigent cu el insusi si cu cei din jur!

joi, 12 septembrie 2013

Angela Curelaru: noul Director executiv adjunct la D.G.A.S.P.C. Botosani!!! Gluma proasta si realitate cruda!

Primele cuvinte scrise pe blogul personal ... Scriu si sterg ce am scris cu o repetitivitate ingrijoratoare. Mereu imi vine in gand altceva, care pare mai tentant. Nu este deloc usor. Este chiar mai greu decat mi-am inchipuit! Vreau sa critic ceva sau pe cineva si constat ca mi-am pierdut exercitiul! ;) Oricum, cred ca se cuvine sa-i dau Cezarului ce-i al Cezarului, iar pentru mine acest aspect inseamna ca prima postare va fi despre D.G.A.S.P.C. Botosani. Pentru necunoscatori, este vorba despre Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Botosani, locul meu de munca unde sunt titular, locul unde am multe cunostinte, cativa amici si putini prieteni! Prima data am primit informatia care face obiectul acestei postari din surse de pe langa Consiliul Judetean. Am spus ca e o gluma! Apoi cativa salariati de prin centrele de plasament m-au intrebat daca poate fi adevarat. Le-am spus ca probabil este o provocare aruncata de cineva. Cand insa si colegii de la Complexul de Servicii mi-au spus confirmat zvonul care bantuie directia, am inceput sa iau in serios informatia. Confirmarea a venit aproape natural: CURELARU ANGELA este noul director adjunct al D.G.AS.P.C. Botosani! Rareori am cunoscut o persoana mai putin apta pentru a ocupa o astfel de functie cum este Angela Curelaru.
Nici pe Daniela Estera Juravle nu o indrageam prea mult, nici Alexandru Valentin Colbu nu este preferatul meu (ambii cunosc asta, fiti siguri!), dar in cazul lor era mai degraba o reticenta personala, decat profesionala. In ceea ce o priveste pe Anjelica (doar stiti ca asa ii spun eu!), nu am nimic personal cu ea. Ba chiar as spune ca relatiile inter-umane sunt peste cele pe care le aveam cu ”fostii”, fara insa a fi atat de apropiate cat au banuit/barfit unii! Problema ei este ca NU FACE FATA POSTULUI! Reprezinta o piedica enorma in activitatea directiei. Pot spune multe despre ea din mandatul anterior, cand a condus aceasta institutie. Daca numirea se va oficializa probabil voi face un serial despre ea pe acest blog. Poate asa va intelege si Florin Turcanu ce gafa a facut! Pe cat de inspirat a fost prin numirea lui Viorel Iliuta la conducerea Spitalului Judetean Mavromati, pe atat de mare gafa face acum, prin numirea Angelei Curelaru. Sunt convins ca de acest aspect sunt siguri atat el, cat si Gheorghe Sorescu, vicele de la CJ si de la PNL. Partial si Paul Pavel cunoaste acest aspect, desi poate mai putin, existand o marja de subiectivism din vremea cand erau amandoi sefi de centre la adulti. Banuiesc ca numirea ei reprezinta exclusiv rasplata pentru activitatea electorala a lui Gheorghe Hutanu, primarul comunei Romanesti si, absolut intamplator, fratele Angelei Curelaru. Ar mai fi un motiv de rasplata, dar acesta este strict doar pentru cunoscatori (doar nu vreti sa scriu tot in prima postare pe blog?!). Apreciez dorinta lui Florin Turcanu de a-si rasplati apropiatii, dar de data aceasta face o mare greseala. Una este Podriga, unitate mica, departe de targ si alta este D.G.A.S.P.C., unitate cu peste 1.000 de oameni, cu mii de beneficiari, cu zeci si sute de evenimente delicate aparute zilnic, majoritatea mediatizate, evenimente care au nevoie de o solutie rapida si ferma. Daca maine (vineri, 13.09.2013) se confirma informatia mea, atunci Florin Turcanu a facut cea mai mare greseala de la investirea in funcia de presedinte la CJ. Timpul va dovedi ca am dreptate, dar nimeni si nimic nu va putea repara ce va strica Angela Curelaru in cele cateva saptamani sau (maxim) luni cat va chinui (pardon: conduce) aceasta institutie! P.S. Daca Angela Curelaru va particpa la concursul organizat de ANFP, voi scrie cate ceva si despre concursul precedent, cand a ocupat postul de director executiv, fara a avea pretentia sa confime si Marcel Stelica Bejenaru, secretarul judetului si membru al comisiei de atunci! ;)
___________________________________________________________________
UPDATE 13.09.2013:
Se confirma ca sursele mele sunt corecte si bine informate!
http://www.botosaneanul.ro/stiri/angela-curelariu-ajuns-iar-sefa-la-directia-copilului/
http://www.stiri.botosani.ro/stire/58587/Director+adjunct+nou+la+DGASPC+Botosani!.html

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred asa ceva. Nu vreau sa cred asta! Daca ar fi fost adevarata o astfel de numire ar fi scris toata presa. Sigur nu ar fi ratat acest subiect. Probabil din dorinta de a scrie ceva mai spectaculos la inaugurarea blogului Orosanu a inventat o stire. Pacat! Voi vota totusi ca distractiv, deoarece probabil farsa a prins la salariatii de la Protectia Copilului.

Orosanu Marius (OM intre oameni) spunea...

In primul rand sunt incantat sa citesc primul comentariu de pe blogul personal! Chiar daca este de la un Anonim, prefer aceasta varianta decat pasivitatea totala. Te asigur de faptul ca nu a fost nimic inventat in prima postare si nu va fi nimic nici in oricare din urmatoarele articole de pe blog. Este posibil ca unele informatii pe care le-am primit sau pe care le voi primi sa nu fie 100% adevarate, dar aceasta nu din cauza mea, ci din cauza surselor, care pot fi uneori mai putin credibile sau chiar mai putin binevoitoare. Posibil sa se incerce si manipularea subsemnatului de anumite persoane, oricat de vigilent si precaut voi fi in viitor. Ce este insa absolut sigur este ca voi scrie doar ceea ce aud sau vad, fara sa inventez nimic, urmand ca viitorul sa demonstreze daca am avut sau nu dreptate. In ceea ce o priveste pe Angela Curelaru si numirea ei pot spune ca stirea este sigura intr-un procent ce depaseste 99%. Probabil vineri va afla si presa ceea ce astazi stia (aproape) tot DGASPC-ul si tot Consiliul Judetean. Toate cele bune!