Despre mine

Fotografia mea
O(rosanu) M(arius). Dupa initialele numelui, s-ar putea afirma ca sunt ... OM! Un OM obisnuit, un OM intre oameni! Apreciat de unii si contestat de altii, in egala masura. Apreciat acum si contestat de aceleasi persoane mai tarziu. La fel de valabil si viceversa! Un OM care face cu pasiune tot ceea ce face (bine sau rau!) si primeste de la cei din jur cu aceeasi pasiune. Un OM dependent prea mult de succese si de aprecierea celor din jur, care se regaseste greu in cazul unui esec sau al nerecunostintei celor pentru care munceste sau pentru care traieste. Un OM relativ bun si altruist (in general), dar foarte exigent cu el insusi si cu cei din jur!

duminică, 31 mai 2015

TRILOGIA … O.M.-ului! Prefata

TRILOGIA … O.M.-ului!
I. Am fost …
II. Sunt…
III. Voi fi ... / Vreau sa fiu …

Prefata


Imi este din ce in ce mai greu sa explic fiecaruia de ce am ales sa parasesc miscarea sindicala si sa inchei astfel un capitol important din viata mea! Imi este la fel de greu sa spun fiecaruia ce voi face in continuare! Exprimarea corecta ar fi ”ce doresc sa fac in continuare”, deoarece sunt constient ca exista deseori diferente intre ceea ce vrei sa faci si ceea ce poti face, diferente determinate atat din factori obiectivi, cat si subiectivi!
De aceea am decis sa profit de aceasta mini-vacanta de Rusalii si, inspirat de Pogorarea Duhului Sfant, sa devin pentru 2-3 zile scriitor de ... trilogie! ;)

Partea I (”Am fost ...”) va reprezenta un fel de ... CV, mai putin interesant pentru cei care ma cunosc bine, dar util pentru cei care vor sa ma cunoasca pentru viitor! Si, de ce nu, pentru cei care vor sa imi face oferte de parteneriat, mai ales daca se regasesc printre ”tintele” mele profesionale, mentionate in partea a III-a! ;)

In partea a II-a (”Sunt ...”) voi raspunde la intrebarea ”De ce plec din miscarea sindicala?”, dezvaluind sincer ceea ce simt acum, comparativ cu ceea ce am simtit pana acum!

In final, in partea a III-a (”Voi fi ... / Vreau sa fiu ...”) voi preciza cat se poate de clar ce cred ca voi face sau, mai exact, ce imi doresc sa fac in urmatoarea perioada! Evident ca prin cele scrise in aceasta ultima parte voi face un pas inainte, deschizand calea pentru eventuale discutii, negocieri, intelegeri privind cariera mea viitoare!

Pe (foarte) curand!

Niciun comentariu: