Despre mine

Fotografia mea
O(rosanu) M(arius). Dupa initialele numelui, s-ar putea afirma ca sunt ... OM! Un OM obisnuit, un OM intre oameni! Apreciat de unii si contestat de altii, in egala masura. Apreciat acum si contestat de aceleasi persoane mai tarziu. La fel de valabil si viceversa! Un OM care face cu pasiune tot ceea ce face (bine sau rau!) si primeste de la cei din jur cu aceeasi pasiune. Un OM dependent prea mult de succese si de aprecierea celor din jur, care se regaseste greu in cazul unui esec sau al nerecunostintei celor pentru care munceste sau pentru care traieste. Un OM relativ bun si altruist (in general), dar foarte exigent cu el insusi si cu cei din jur!

sâmbătă, 19 aprilie 2014

Iarta-ma, Doamne! Iertati-ma, prieteni!

De cateva ori intr-un an (Paste, Craciun etc.) constientizez cat sunt de pacatos si ca nu merit toate darurile primite de la Dumnezeu! Degeaba ”investeste” Dumnezeu in mine an de an si imi da sanatate, imi da implinire pe toate planurile (familie, profesie etc.), degeaba imi da fericire, imi da suport atunci cand cad in deznadejde! Parca intentionat ii fac in ciuda si ii confirm, zi de zi, ca sunt o ”afacere falimentara” pentru El, ca nu merit ”investitia” sa! De fiecare data incerc sa-I promit ca voi incepe o schimbare in viata mea, dar dupa ce trec sarbatorile sunt luat iar de valul pacatului, in multiplele sale forme! Probabil sunt o cauza pierduta pentru El, dar cu toate acestea eu nu voi inceta sa-L iubesc! In felul meu ciudat si controversat, pe care cei apropiati mie il cunosc, fara sa il inteleaga si fara sa ma inteleaga! Iti multumesc, Doamne, pentru tot si, chiar daca nu merit, iarta-ma! Iarta-ma, Doamne! Iertati-ma, prieteni! Sarbatori fericite, cu liniste si pace sufleteasca!  http://www.youtube.com/watch?v=KBb4D_5GT90

Niciun comentariu: